Morgen is het zover - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Door: Marcella

Blijf op de hoogte en volg Marcella

27 April 2009 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal,

Morgen is het dan zover, ik ga naar Rwanda. Het wordt nu toch wel erg spannend, het afgelopen weekend was druk maar reuze gezellg. Koffer inpakken en afscheid nemen van familie en vrienden. Vrijdag had ik een supriseparty, wat erg geslaagd was. Gelukkig was het lekker weer dus we hebben tot laat in de tuin gezetten. Gezellig bij kaarslicht, iedereen had wel wat te vertellen. Zondag dan m'n koffer in gepakt, wat een bagage zeg maar gelukkig zit alles erin en precies 30 kg. Dat scheelt weer want selecteren is niet mijn sterkste kant! ;-)
Morgen zal ik dus in de morgen vertrekken om dan rond 19 uur aan te komen op het vliegveld van Kigali.
Bij Eric thuis kijken ze al behoorlijk uit naar mijn komst, alles is inmiddel gereed.
De volgende dag zal ik even een kijkje gaan nemen bij het ziekenhuis waar ik de komende maanden ga vertoeven. Ik zal proberen wat foto's te maken zodat jullie het een beetje kunnen zien.
Verder ga ik de rest van de week relaxen en een beetje wennen aan het afrikaanse leven.

Ik zal proberen zo snel mogelijk weer wat te schrijven..
Voor nu wil ik iedereen bedanken voor de kaarten, smsjes, krabbels en emails..

Turabonana vuba(tot snel)

  • 27 April 2009 - 08:13

    Cora:

    Hele goede reis.

    Groetjes Cora

  • 27 April 2009 - 10:41

    Paul,Ella,Fleur En F:

    Wij wensen je nogmaals een hele fijne tijd in Rwanda.

    Kus van ons

  • 27 April 2009 - 15:16

    Sabine:

    Heel veel plezier daar hé!
    Ik lees de verhalen wel;)

    Kuss

  • 27 April 2009 - 23:13

    De Fortuintjes:

    Ook van ons een hele goede reis toegewenst en maak er iets moois van daar!!

    Chris Jacqueline Melanie Michael XXX

  • 28 April 2009 - 10:09

    Gerda:

    Goede reis en een toffe tijd in Rwanda gewenst.

  • 29 April 2009 - 13:18

    Inie En Co.:

    Heel veel plezier daar en laat snel wat horen

  • 29 April 2009 - 17:38

    Mama En Peter:

    Hoi Celli fijn dat de reis goed is gegaan.
    We horen of lezen spoedig van je.
    Dikke kus mama,peter en carola

  • 29 April 2009 - 19:41

    Buuf:

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen.
    Laat snel weer wat van je horen.
    Enne.. trek morgen een oranje-shirtje aan he.. om het Nederlandse gevoel toch een beetje bij je te dragen ;)
    Liefs Anika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 24 Maart 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 16702

Voorgaande reizen:

02 Januari 2015 - 29 Januari 2015

Working at Kibogora Hospital

28 April 2009 - 28 Juli 2009

The Rwandan adventure

Landen bezocht: