Baby geboren - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu Baby geboren - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu

Baby geboren

Door: Marcella

Blijf op de hoogte en volg Marcella

16 Juni 2009 | Rwanda, Kigali

De nieuwste telg van de familie!!!
Eindelijk is het dan zover, Eric is oom geworden en ik toch ook wel een hele trotse tante.
Na een lange en moeilijk bevalling is ze zondag geboren. Hoe ze gaat heten weten we nog niet want de naam wordt volgens de cultuur altijd pas 8 dagen later bekend gemaakt.
Inmiddels heb ik al een aantal keertje met haar kunnen kroelen en het is een schatje.

Hier onder een fotootje van de kleine.

• 16 Juni 2009 - 14:18

Marijke Willems:

hoi marcella, leuk dat je tante bent geworden en Eric natuurlijk oom. Hopelijk volgen er nog vele mooie gezonde nichtjes of neefjes.
    groetjes marijke

• 16 Juni 2009 - 14:18

Ella:

Gefeliciteerd tante Marcella ;-)

Daggies hoor!

• 17 Juni 2009 - 07:53

Manouk:

Geweldig tante marcella
    Gefeliciteerd!!!

gefelicteer ome eric ook maar van me

dikke kus Manouk

• 17 Juni 2009 - 14:52

Mam En Peet:

Hoi Celli,
    gefeliciteerd met de kleine meid geniet ervan, doe Eric natuurlijk ook feliciteren van ons,

dikke knuffel voor jullie

• 18 Juni 2009 - 11:03

Renske:

Hoi Marcella,
    Heb met terugwerkende kracht je berichten gelezen. Je hebt al weer veel meegemaakt sinds de laatste keer dat ik deze site heb bezocht. Ook leuk om de foto's te zien zodat je een nog beter beeld krijgt van het land en jouw avonturen. En natuurlijk gefeliciteerd met de jongste telg van je (schoon)familie al is de foto van de kleine (voor mij) niet zichtbaar.
    Geniet van je laatste weken en ij blijf je volgen.
    Groetjes Renske

• 20 Juni 2009 - 08:04

Hannie:

Hoi Marcella en Eric

Hardstikke gefeliciteerd met het kleintje ook voor de ouders.Heel veel geluk gewenst.groetjes Hannie.

• 20 Juni 2009 - 10:55

Annelein:

Hey tante en zuster mars!

Gefeliciteerd en nog een fijne tijd! Leuke foto's ook!

Groetjes xxx annie

• 21 Juni 2009 - 14:07

Stieneke:

Wat leuk een meisje!! Proficiat voor de ouders.Niet te veel afkijken hoor :-).