Nog twee dagen - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Door: Marcella

Blijf op de hoogte en volg Marcella

31 December 2014 | Nederland, Oud-Beijerland

Het duurt nog maar twee nachten en dan vertrek ik voor mijn zoveelste avondtuur naar Rwanda dit maal om namens het Maasstad te gaan werken in het Kibogora Hospital in het zuid-westen van Rwanda. Wat vind ik het een eer om hier aan mee te mogen werken. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat het een droom is die uitkomt. Inmiddels heb ik mijn to-do lijstje aardig afgewerkt, ik heb zojuist een bericht gekregen dat de eerste container eindelijk in Kibogora is aangekomen kijk maar naar de foto's. Het was even spannend want er was wat gedoe met de invoerprocedure. Als het goed is komt de tweede aanstaande vrijdag aan dus als wij op maandag 5 januari aankomen kunnen we gelijk aan de slag. Zo zie je maar weer eind goed al goed...

Iedereen fijne jaarwisseling en tot het volgende bericht.

  • 03 Januari 2015 - 13:34

    Adrie Klein:

    Gelukkig 2015 en veel werkplezier, wat een belevenis.

  • 05 Januari 2015 - 14:26

    Hans En Jannie Reedijk:

    Hallo Marcella,
    Allereerst nog de beste wensen voor jou en Eric en je hele team daar in Rwanda.
    Wat geweldig dat je daar een maand kan werken! Echt super hoor. Ik heb van ma je gegevens gekregen, want zij weet dat wij dit heel bijzonder vinden en willen natuurlijk op de hoogte blijven van het wel en wee. We wensen je erg veel succes daar en zien alles met belangstelling tegemoet.
    Lieve groeten van ons, Hans en Jannie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 24 Maart 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 16666

Voorgaande reizen:

02 Januari 2015 - 29 Januari 2015

Working at Kibogora Hospital

28 April 2009 - 28 Juli 2009

The Rwandan adventure

Landen bezocht: