Bedankt - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marcella Sekanyana- van der Velden - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: Marcella

Blijf op de hoogte en volg Marcella

01 Augustus 2009 | Nederland, Rotterdam

Hoi Allemaal,

Inmiddels ben ik weer helemaal veilig thuis aangekomen en heb een goede vlucht gehad terug naar Nederland. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de leuke maar ook enthousiaste reacties die ik heb kregen op mijn soms lange verhalen. Het is niet altijd makkelijk om alles goed en duidelijk op papier te zetten maar ik vond het erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie het met plezier hebben mogen lezen.

Als ik terug kijk op mijn tijd in Rwanda, is de tijd eigenlijk omgevlogen. Echt waar het is erg snel gegaan en nu is het weer even vreemd om hier in Nederland te zijn.
In Rwanda heb ik een geweldige tijd gehad in het ziekenhuis,waar ik veel heb beleefd soms wat het ook wel eens even teveel hoor. Al die moeilijke gevallen en dat was soms best even lastig. Ik heb mogen doen wat ik altijd eigenlijk al wilde en ik heb uitgevonden dat het bij me past. Mensen van andere culturen vind ik interresant en wie weet wordt het ooit nog eens een nieuwe weg die ik in sla. Daarnaast heb ik ook een zeer goede en gezellige tijd gehad met Eric en zijn familie.
Het was natuurlijk even minder om afscheid te nemen na zo'n lange tijd samen maar ik hoop dat de kerstman hem nu eens hier heen brengt deze kerst. Dus allemaal duimen geslagen...
Ik heb inmiddels mijn eerste werkdag weer gehad,dus ik begin mijn draai weer te krijgen al is het nog wel wat stil in mijn huisje zo hier in Rotterdam.

Ik hoop jullie snel allemaal weer te zien en als je foto's wil komen kijken bel,sms,mail of krabbel gerust!

Groetjes Marcella

• 04 Augustus 2009 - 11:27

Christi:

Lieverd, wanneer mag ik komen?? Kzie er naar uit je weer te zien!

Liefs,